Prečo už nikdy a nikam so zľavovým portálom nákupnémesto eská

Autor: Paula Hrezdovicova | 5.8.2013 o 14:50 | (upravené 7.8.2013 o 23:22) Karma článku: 15,77 | Prečítané:  15920x

Zľavové portály som pred touto skúsenosťou nevyužila nikdy. Akosi podvedome som nedôverovala možnosti získať v tejto krajine niečo lacnejšie, než keby som si daný produkt objednala priamo u poskytovateľa. Sledovala som však okolo seba spokojných ľudí, ktorí mali vybielené zuby za smiešne peniaze a po večeroch sa stravovali v sushi reštauráciách. O negatívnej skúsenosti som nepočula. Žiaľ, tou prvou mne známou bola práve tá moja vlastná.

 

Z rôznych dôvodov sme sa rozhodli tento rok skúsiť niečo menej nákladné, než dvojtýždňovka all inclusive na Rodose. Už na prvý pohľad sa nám zapáčila ponuka poznávacieho zájazdu Pobaltské krajiny + Fínsko na 7 dní. Rozhodovanie bolo rýchle, a tak sme v polovici marca (!!!) poslali vyše 500 eur na účet zľavového portálu. Portál prijatie platby potvrdil, a tak sme od tej chvíle začali túžobne očakávať júl.

3 mesiace bolo ticho. Nebyť našich doplňujúcich otázok, ktoré sme mali na poskytovateľa služby, rozumej cestovnú kanceláriu, ktorá zájazd organizovala, nikdy by sme sa neboli dozvedeli vcelku podstatnú informáciu, a to, že pre nás sa zájazd nekoná. Ostával mesiac do odchodu a nám bolo oznámené, že naša platba na účet cestovnej kancelárie nikdy nedorazila. Okamžite sme sa obrátili na zľavový portál a žiadali vysvetlenie. K poriadnemu vysvetleniu od nich nikdy nedošlo, pani pracujúca na reklamačnom oddelení bola PN akurát v čase, keď boli naše emócie ohľadom danej situácie najintenzívnejšie, a tak sa začal nekonečný kolotoč emailov, telefonátov, otázok a žiadnych odpovedí. Zľavový portál nikdy nepoprel chybu na svojej strane, akurát že posunúť peniaze na správny účet schopní neboli a dodnes nie sú. Spočiatku nám odpovedali na naše emaily s prosbami o trpezlivosť, argumentovali finančným zúčtovaním či nástupom nového investora, a snažili sa nás presvedčiť, že sa stále pokúšajú ten zájazd pre nás zachrániť a v konečnom dôsledku uskutočniť. Napadla nám logická otázka, ako je možné, že portál, ktorý nebol cieľovou stanicou našich peňazí vôbec môže na svojom účte zadržiavať peniaze, ktoré mu nepatria! U nich sa naša hotovosť nemala ani len ohriať a po potvrdení rezervácie mala predsa putovať na účet cestovnej kancelárie. O tom, ktoré dlhy naša platba pomohla portálu pokryť, dumáme dodnes.

Po dvojtýždňovej zdĺhavej komunikácii, ktorá našimi očami nikam neviedla, sme sa rozhodli objednávku zrušiť a láskavo poprosiť zľavový portál o vrátenie našich peňazí. Pekne sme sa poďakovali za snahu 3 týždne pred plánovaným odchodom metódou hókus-pókus zájazd pre nás zachrániť, no rozhodli sme sa, že vrátenie peňazí je pre nás tou najlepšou alternatívou a že si skúsime nejaký menší výlet zariadiť inak a inde. Dostali sme odpoveď, že zrušenie objednávky akceptujú a že do 15 pracovných dní naše peniaze dorazia späť na náš účet. 15 pracovných dní ubehlo ako voda a peňazí nikde. Portál od nás dostal posledné priateľské upozornenie, že tie peniaze sme stále nevideli, no ani toto ich nenakoplo k akcii.

Resumé, navštívili sme právnika a celú svoju situáciu sme mu zverili do rúk. Posledný týždeň plynie naša komunikácia s daným portálom výhradne cez neho.

Za normálnych okolností by som túto skúsenosť považovala za varovný prst a nikdy viac sa na podobné portály neobracala. Denne mi však od daného portálu mailom chodia ponuky úžasných služieb za babku a na sociálnych sieťach vidím plno dôverčivých ľudí, čo od nich bona fide stále očakávajú plnenie svojich záväzkov. Verím, že naša skúsenosť poslúži ako varovný prst skôr pre iných a že zverejnenie tejto skúsenosti bude fungovať ako prevencia.

Doplnené 7.8.2013:

Zľavový portál dnes uhradil platbu, ktorú sme niekoľko mesiacov vymáhali. Je otázne, či za to vďačíme prijatiu predžalobnej výzvy alebo tomuto blogu. Každopádne ďakujem všetkým za prečítanie, podporu a reakcie. Zrejme aj vaše prečítanie (keďže čítanosť ma naozaj veľmi príjemne prekvapila) môže za to, že máme svoje peniaze späť.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Zomrel bývalý šéf BMG Invest Vladimír Fruni

Vladimírovi Frunimu operovali vo Veľkej Británii žlčník, zomrel doma po návrate z nemocnice.

EKONOMIKA

Môžu vám zvýšiť cenu uprostred viazanosti, ako to urobilo UPC?

Aj keď človek podpíše viazanosť, nemá istotu, že ju aj dokončí.

EKONOMIKA

Namiesto obhliadok iná realita. Byty pomáhajú predávať okuliare

Vyskúšali sme novú technológiu.


Už ste čítali?